All Eyez On Me / Heartz Of Men (1996)
Ambitionz Az A Ridah

Ambitionz Az A Ridah

Duration: 4:39
All Bout U

All Bout U

Duration: 4:37
Skandalouz

Skandalouz

Duration: 4:09
Got My Mind Made Up

Got My Mind Made Up

Duration: 5:13
How Do U Want It

How Do U Want It

Duration: 4:47
No More Pain

No More Pain

Duration: 6:14
Heartz Of Men

Heartz Of Men

Duration: 4:43
Life Goes On

Life Goes On

Duration: 5:02
Only God Can Judge Me

Only God Can Judge Me

Duration: 4:57
Tradin War Stories

Tradin War Stories

Duration: 5:29
California Love (Remix)
I Ain't Mad At Cha

I Ain't Mad At Cha

Duration: 4:53
What'z Ya Phone #

What'z Ya Phone #

Duration: 5:10
Can't C Me

Can't C Me

Duration: 5:30
Shorty Wanna Be A Thug
Holla At Me

Holla At Me

Duration: 4:56
When We Ride

When We Ride

Duration: 5:09
Thug Passion

Thug Passion

Duration: 5:08
Picture Me Rollin'

Picture Me Rollin'

Duration: 5:15
Check Out Time

Check Out Time

Duration: 4:39
Ratha Be Ya Nigga

Ratha Be Ya Nigga

Duration: 4:14
All Eyez On Me

All Eyez On Me

Duration: 5:08
Run Tha Streetz

Run Tha Streetz

Duration: 5:17
Ain't Hard 2 Find

Ain't Hard 2 Find

Duration: 4:29
Heaven Ain't Hard 2 Find
2Pac: Heartz of Men
Ahh, Suge what I tell you nigga,. when I come out of jail what was I gonna do. I was gonna start diggin' into these niggas chest, right. Watch this, hey Quik let me see them binoculars, nigga. The binoculars

Ha ha ha ha, yeah nigga time to ride. Grab your bulletproof vest nigga. cause its gonna be a long one. Now me and Quik gonna show you niggas what it's like on this side. The real side. Now, on this ride there's gonna be some real mutha-fuckas. and there's gonna be some pussys. Now the real niggas gonna be the ones with money and bitches. The pussys are gonna be the niggas on the floor bleedin'. Now everybody keep your eyes on the prize cause the ride get tricky. See you got some niggas on your side. That say they're your friends. But in real life they your enemies. And then you got some mutha-fuckas that say they your enemies. But in real life they eyes is on your money. See the enemies will say they true. But in real life those niggas will be the snitches. Its a dirty game y'all. Y'all got ta be careful about who you fuck with and who you don't fuck with. Cause the shit get wild y'all. Keep your mind on your riches, Baby. Keep your mind on your riches

9-1-1 its a emergency cowards tried to murder me. From hood to the 'burbs, everyone of you niggas heard of me. Shit I'm legendary niggas scary and paralyzed. Nothing more I despise than a liar. cowards die. My mama told me When I was to see. Just a vicious mutha fucker while these devils left me free. I proceed to make them shiver. when I deliver. Criminal lyrics. from a world wide mob figure. Thug niggas from everywhere Mr. Mackaveli. Niggas is waiting for some thug shit, thats what they tell me. So many rumors but I'm infinitely Immortal Outlaw. Switching up on you ordinary bitches. like a south paw you get let. And every breath I breathe untill the moment I'm deceased. Will be another moment ballin' as a 'G'. I rip the crowd, then I start again. Internally I live in sin. untill the moment that they let me breathe again. The heartz of men

(Chorus)

The Heartz of Men

My lyrical verse with so much pain. that to some niggas it hurts. My guns bust. And if you ain't one of us. it gets worse. Bitch niggas get their eyes swoll. in fly mode. I'm a homicidal outlaw. and five-o, get your lights on, fight long. tonights gonna be a fuckin' fight. so we might roll. My own homies say I'm heartless. But I'm a 'G' to this 'til the day I'm gone that's regardless. Drive-by, niggas bow down. thought I'd rot in jail, paid bail, well niggas out now. Throw up your hands if you thugged out. First nigga act up. first nigga gettin' drugged out. I can be a villian if ya let me. I'll Muthafuck ya. if ya do upset me. tell the cops to come and get me. rip the crowd like a phone number. Then start again, don't have no muthafuckin' friends nigga. Look inside the heartz of men

(Chorus)

In The Heartz of Men. In The Heartz of Men

To all my niggas engaged in making money in the fifty states. Keep your mind on your chips and fuck a punk bitch. No longer living in fear. my pistol close in hand. Convinced this is my year. like I'm the chosen man. Give me my money and label me as a Don. If niggas is having problems. smoke'em, fire and bomb. I died and came back,. I hustle with these lyrics as if it's a game of crack. Thugin' is in my spirit. I'm lost and not knowing. scar'd up. but still flowing. energized and still going. Uhh, can it be fate. that makes a sick muthafucka break. On these jealous ass coward cuz they evil and fake. What will it take ?. Give me that bass line. I'm feeling bombed. Deathrow baby, don't be alarmed. The homie Quik gave a nigga a beat and let me start again. Represent. cause I've been sent. The heartz of men
Popularity Trending:
Latest News:
2Pac
In July, Marvel began remixing our favorite album covers, and they've since kept it going, making good on their mission to place their superheroes and comic book characters into just about every [...]
2015-09-25 23:46:01 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
A retired police officer claims that 2Pac paid him off to help fake his own death. David Myers, who is in critical condition at a hospital according to The Mirror, wants to share this information to [...]
2015-09-22 14:42:31 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Myers, who is on his death bed, is saying that Tupac isn't dead… his claims are saying that 2Pac was never killed that night on the Vegas strip, but instead, it was a staged event. Myers was [...]
2015-09-20 21:00:14 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Tupac Shakur, also known as 2Pac, was famously shot at the age of 25 in a drive-by shooting in Las Vegas. But officer David Myers has coming forward to say the rapper didn't really die. [...]
2015-09-18 22:18:48 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Tupac Shakur, or 2Pac as he was known on stage, died after he was hit in a drive-by shooting back in 1996 when he was just 25. But Myers says he now wants the world to know the truth and from his [...]
2015-09-18 11:15:07 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
"I Get Around" marked my introduction to 2Pac in 1993, and more than two decades later, it still stands the test of time — and remains one of my favorites by the late rapper. During the [...]
2015-09-16 20:32:01 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
In the letter originally penned by the Compton rapper, he described how 2Pac influenced his singing career. According to The Guardian, his latest album, "To Pimp a Butterfly" was inspired by 2Pac. [...]
2015-09-15 21:51:56 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
“I'm so into conspiracy theories period, and I'm way into 2Pac conspiracy theories. I'm kind of still hoping he's alive,” said Miguel. “It always kind of goes back to the [...]
2015-09-15 11:27:56 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Kendrick Lamar has written a touching tribute to one of his greatest musical influences, Tupac Shakur, to mark the 19th anniversary of the rapper's death. Shakur, known as 2Pac, died in a Nevada [...]
2015-09-14 16:03:19 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Almost 20 years after his death, 2Pac continues to be one of the most fascinating figures in pop music. Much has been made over the years of 2Pac's ability to churn out songs at a breakneck pace [...]
2015-09-14 11:45:48 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
She brought emerging US rapper Sharaya J up on stage with her for one song and asked everyone to hold up the lights on their phones for a special tribute: “Shout out to 2Pac, Biggie, Left Eye, Jam [...]
2015-09-14 11:45:15 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
In honour of this auspicious day, Kendrick Lamar wrote a note, subsequently published on 2Pac's own website, explaining the tremendous influence that the rapper had on his own development and [...]
2015-09-14 04:05:06 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Kendrick Lamar closed out his critically acclaimed To Pimp a Butterfly, you'll remember, with a “Mortal Man,” a “conversation” between Tupac Shakur — who died 19 years ago on this date [...]
2015-09-13 20:13:47 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
After paying tribute to “sweet boy goon culture” with their first Stay Ready mixtape last month, Klepto DJ and Murkage Dave return to celebrate the discography of 2Pac on the 19th anniversary of [...]
2015-09-13 20:07:14 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Nineteen years ago today, 2Pac died. Today, 2Pac's official website published a note from Kendrick Lamar honoring the late rapper. It reads: I was 8 yrs old when I first saw you. I couldn't [...]
2015-09-13 19:07:52 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
Shay Pay$o says she found her inspiration to do music by listening to 90s era music and hip-hop artists Biggie, 2Pac, Jay-Z, Nas and Lauryn Hill. “That was the music I was raised on,” she says. [...]
2015-09-12 23:11:41 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
“The ground is gonna open up and swallow the evil.” – Tupac Shakur You know the world of music distribution has changed when a pop star like Rihanna can make waves by announcing that she’ll [...]
2015-04-12 03:09:59 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
If someone farts at the gym, is it acceptable to laugh out loud? Big Ryck (FKA Ezekiel Jackson): Yes! Usually it's me. Colt Cabana: Wait who's laughing out loud? The farter, or somebody [...]
2015-04-10 17:47:57 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
“The reason I am not making this picture is because the people involved aren’t really respectful of the legacy of Tupac Amaru Shakur.” – John Singleton You don’t eff with the Tupac legacy. [...]
2015-04-09 17:20:29 UTC (1 year ago) - Related Articles
2Pac
From Wu-Tang Clan to Notorious B.I.G. to Run-DMC to 2Pac, hip hop has a long story. These names may not be as familiar as today’s Eminem or Jay-Z, but these artists ran the show from the ’70s to [...]
2015-04-09 16:15:50 UTC (1 year ago) - Related Articles